Auto technologické VW AMAROK
VW Amarok obr.1
VW Amarok obr.1
VW Amarok je veľmi zaujmavé auto. Prekvapí meno, zaskočí design. Vypadá impozantne. Volkswagen vstúpil do segmentu veľkých pick-upov. Amarok-robotník disponuje mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu, elektronickou uzávierkou predného diferenciálu, samozrejmosťou je redukcia, naviac má systém „hill-assist“ pre rozjazd do kopca a „off-road assist“ pre samočinnú jazdu z kopca. Robustný rám a listové perá na zadnej náprave potvrdzujú, že bol stvorený pre prácu. Sedadlá sú veľkorysé, pohodlné a to platí aj pre zadnú lavicu, ktorá nie je za trest. Na korbu naložíte až 1147 kg nákladu. VW Amarok má pohonnú jednotku common-railový turbodiesel s objemom 2,0 LT, s výkonom 140 hP alebo 180 hP, točivý moment 400Nm pri otáčkach 1500 až 2000 min-1. S Amarokom nemáte problém predbiehať ani pružne zrýchliť. Poteší Vás dobré odhlučnenie kabíny a radosť urobí 6-stupňová prevodovka. VW Amarok má kvalitný podvozok, zadná náprava sa dobre vyrovnáva s nerovnosťami, odpruženie dobre tlmí vzniknuté rázy. Predná náprava zvláda tlmenie bez problémov. V zákrutách sa nakláňa málo, dobre drží stopu a má malú nedotáčavosť. Riadenie s posilovačom je presné a strmé. POZÝVAME VÁS NA PREDVÁDZACIU JAZDU.
VW Amarok obr.2
VW Amarok obr.2
VW Amarok je veľmi zaujmavé auto. Prekvapí meno, zaskočí design. Vypadá impozantne. Volkswagen vstúpil do segmentu veľkých pick-upov. Amarok-robotník disponuje mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu, elektronickou uzávierkou predného diferenciálu, samozrejmosťou je redukcia, naviac má systém „hill-assist“ pre rozjazd do kopca a „off-road assist“ pre samočinnú jazdu z kopca. Robustný rám a listové perá na zadnej náprave potvrdzujú, že bol stvorený pre prácu. Sedadlá sú veľkorysé, pohodlné a to platí aj pre zadnú lavicu, ktorá nie je za trest. Na korbu naložíte 2,52 m3 nákladu. VW Amarok má pohonnú jednotku common-railový turbodiesel s objemom 2,0 LT, s výkonom 140 hP alebo 180 hP, točivý moment 400Nm pri otáčkach 1500 až 2000 min-1. S Amarokom nemáte problém predbiehať ani pružne zrýchliť. Poteší Vás dobré odhlučnenie kabíny a radosť urobí 6-stupňová prevodovka. VW Amarok má kvalitný podvozok, zadná náprava sa dobre vyrovnáva s nerovnosťami, odpruženie dobre tlmí vzniknuté rázy. Predná náprava zvláda tlmenie bez problémov. V zákrutách sa nakláňa málo, dobre drží stopu a má malú nedotáčavosť. Riadenie s posilovačom je presné a strmé. POZÝVAME VÁS NA PREDVÁDZACIU JAZDU.
VW Amarok obr.3
VW Amarok obr.3
VW Amarok je veľmi zaujmavé auto. Prekvapí meno, zaskočí design. Vypadá impozantne. Volkswagen vstúpil do segmentu veľkých pick-upov. Amarok-robotník disponuje mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu, elektronickou uzávierkou predného diferenciálu, samozrejmosťou je redukcia, naviac má systém „hill-assist“ pre rozjazd do kopca a „off-road assist“ pre samočinnú jazdu z kopca. Robustný rám a listové perá na zadnej náprave potvrdzujú, že bol stvorený pre prácu. Sedadlá sú veľkorysé, pohodlné a to platí aj pre zadnú lavicu, ktorá nie je za trest. Na korbu naložíte 2,52 m3 nákladu. VW Amarok má pohonnú jednotku common-railový turbodiesel s objemom 2,0 LT, s výkonom 140 hP alebo 180 hP, točivý moment 400Nm pri otáčkach 1500 až 2000 min-1. S Amarokom nemáte problém predbiehať ani pružne zrýchliť. Poteší Vás dobré odhlučnenie kabíny a radosť urobí 6-stupňová prevodovka. VW Amarok má kvalitný podvozok, zadná náprava sa dobre vyrovnáva s nerovnosťami, odpruženie dobre tlmí vzniknuté rázy. Predná náprava zvláda tlmenie bez problémov. V zákrutách sa nakláňa málo, dobre drží stopu a má malú nedotáčavosť. Riadenie s posilovačom je presné a strmé. POZÝVAME VÁS NA PREDVÁDZACIU JAZDU.
VW Amarok obr.4
VW Amarok obr.4
VW Amarok je veľmi zaujmavé auto. Prekvapí meno, zaskočí design. Vypadá impozantne. Volkswagen vstúpil do segmentu veľkých pick-upov. Amarok-robotník disponuje mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu, elektronickou uzávierkou predného diferenciálu, samozrejmosťou je redukcia, naviac má systém „hill-assist“ pre rozjazd do kopca a „off-road assist“ pre samočinnú jazdu z kopca. Robustný rám a listové perá na zadnej náprave potvrdzujú, že bol stvorený pre prácu. Sedadlá sú veľkorysé, pohodlné a to platí aj pre zadnú lavicu, ktorá nie je za trest. Na korbu naložíte 2,52 m3 nákladu. VW Amarok má pohonnú jednotku common-railový turbodiesel s objemom 2,0 LT, s výkonom 140 hP alebo 180 hP, točivý moment 400Nm pri otáčkach 1500 až 2000 min-1. S Amarokom nemáte problém predbiehať ani pružne zrýchliť. Poteší Vás dobré odhlučnenie kabíny a radosť urobí 6-stupňová prevodovka. VW Amarok má kvalitný podvozok, zadná náprava sa dobre vyrovnáva s nerovnosťami, odpruženie dobre tlmí vzniknuté rázy. Predná náprava zvláda tlmenie bez problémov. V zákrutách sa nakláňa málo, dobre drží stopu a má malú nedotáčavosť. Riadenie s posilovačom je presné a strmé. POZÝVAME VÁS NA PREDVÁDZACIU JAZDU.
VW Amarok obr.5
VW Amarok obr.5
VW Amarok je veľmi zaujmavé auto. Prekvapí meno, zaskočí design. Vypadá impozantne. Volkswagen vstúpil do segmentu veľkých pick-upov. Amarok-robotník disponuje mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu, elektronickou uzávierkou predného diferenciálu, samozrejmosťou je redukcia, naviac má systém „hill-assist“ pre rozjazd do kopca a „off-road assist“ pre samočinnú jazdu z kopca. Robustný rám a listové perá na zadnej náprave potvrdzujú, že bol stvorený pre prácu. Sedadlá sú veľkorysé, pohodlné a to platí aj pre zadnú lavicu, ktorá nie je za trest. Na korbu naložíte 2,52 m3 nákladu. VW Amarok má pohonnú jednotku common-railový turbodiesel s objemom 2,0 LT, s výkonom 140 hP alebo 180 hP, točivý moment 400Nm pri otáčkach 1500 až 2000 min-1. S Amarokom nemáte problém predbiehať ani pružne zrýchliť. Poteší Vás dobré odhlučnenie kabíny a radosť urobí 6-stupňová prevodovka. VW Amarok má kvalitný podvozok, zadná náprava sa dobre vyrovnáva s nerovnosťami, odpruženie dobre tlmí vzniknuté rázy. Predná náprava zvláda tlmenie bez problémov. V zákrutách sa nakláňa málo, dobre drží stopu a má malú nedotáčavosť. Riadenie s posilovačom je presné a strmé. POZÝVAME VÁS NA PREDVÁDZACIU JAZDU.
VW Amarok obr.6
VW Amarok obr.6
VW Amarok je veľmi zaujmavé auto. Prekvapí meno, zaskočí design. Vypadá impozantne. Volkswagen vstúpil do segmentu veľkých pick-upov. Amarok-robotník disponuje mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu, elektronickou uzávierkou predného diferenciálu, samozrejmosťou je redukcia, naviac má systém „hill-assist“ pre rozjazd do kopca a „off-road assist“ pre samočinnú jazdu z kopca. Robustný rám a listové perá na zadnej náprave potvrdzujú, že bol stvorený pre prácu. Sedadlá sú veľkorysé, pohodlné a to platí aj pre zadnú lavicu, ktorá nie je za trest. Na korbu naložíte 2,52 m3 nákladu. VW Amarok má pohonnú jednotku common-railový turbodiesel s objemom 2,0 LT, s výkonom 140 hP alebo 180 hP, točivý moment 400Nm pri otáčkach 1500 až 2000 min-1. S Amarokom nemáte problém predbiehať ani pružne zrýchliť. Poteší Vás dobré odhlučnenie kabíny a radosť urobí 6-stupňová prevodovka. VW Amarok má kvalitný podvozok, zadná náprava sa dobre vyrovnáva s nerovnosťami, odpruženie dobre tlmí vzniknuté rázy. Predná náprava zvláda tlmenie bez problémov. V zákrutách sa nakláňa málo, dobre drží stopu a má malú nedotáčavosť. Riadenie s posilovačom je presné a strmé. POZÝVAME VÁS NA PREDVÁDZACIU JAZDU.
VW Amarok obr.7
VW Amarok obr.7
VW Amarok je veľmi zaujmavé auto. Prekvapí meno, zaskočí design. Vypadá impozantne. Volkswagen vstúpil do segmentu veľkých pick-upov. Amarok-robotník disponuje mechanickou uzávierkou zadného diferenciálu, elektronickou uzávierkou predného diferenciálu, samozrejmosťou je redukcia, naviac má systém „hill-assist“ pre rozjazd do kopca a „off-road assist“ pre samočinnú jazdu z kopca. Robustný rám a listové perá na zadnej náprave potvrdzujú, že bol stvorený pre prácu. Sedadlá sú veľkorysé, pohodlné a to platí aj pre zadnú lavicu, ktorá nie je za trest. Na korbu naložíte 2,52 m3 nákladu. VW Amarok má pohonnú jednotku common-railový turbodiesel s objemom 2,0 LT, s výkonom 140 hP alebo 180 hP, točivý moment 400Nm pri otáčkach 1500 až 2000 min-1. S Amarokom nemáte problém predbiehať ani pružne zrýchliť. Poteší Vás dobré odhlučnenie kabíny a radosť urobí 6-stupňová prevodovka. VW Amarok má kvalitný podvozok, zadná náprava sa dobre vyrovnáva s nerovnosťami, odpruženie dobre tlmí vzniknuté rázy. Predná náprava zvláda tlmenie bez problémov. V zákrutách sa nakláňa málo, dobre drží stopu a má malú nedotáčavosť. Riadenie s posilovačom je presné a strmé. POZÝVAME VÁS NA PREDVÁDZACIU JAZDU.
+421 (0) 45 5445 570,569
+421 (0) 905 332 456